WYMAGANIA DOT. STROJU I WYPOSAŻENIA DLA FRAKCJI



STALKERZY

  • Zakaz używania górnej części stroju we współczesnym kamuflażu wojskowym.
  • Zaleca się rezygnację ze stosowania rozbudowanego oporządzenia typu CIRAS, PC itp.
  • Wysoce zalecane są dodatki do strojów nawiązujące do klimatów z gier serii S.T.A.L.K.E.R. jak np. elementy detektorów, masek p/gazowych itp.
  • Oporządzenie i uzbrojenie zostawiamy wyłącznie w gestii graczy, z zastrzeżeniem punktu poniższego.
  • "Niedzielni stalkerzy", którzy pojawią się na manewrach wyglądając jakby zostali żywcem wyjęci z plakatów rekrutacyjnych U.S.Army, jak też osoby "z zupełnie innej bajki", będą grzeczenie proszeni: bądź o zostawienie części swojego wyposażenia, bądź o dostosowanie stylizacji do klimatów, bądź... o udanie się na strefę off do czasu zakończenia gry terenowej.
GALERIA PRZYKŁADOWYCH STYLIZACJI

WOJSKO

  1. Wojskowe umundurowanie, z zastrzeżeniem wzorów camo podanych poniżej
    • Lista ZAKAZANYCH kamuflaży umundurowania:
      • olive, coyote (rezerwacja dla stalkerów)
      • czarny (rezerwacja - frakcja Powinność)
      • flectarn (rezerwacja - frakcja Wolność)
      • metro (rezerwacja - frakcja Monolit)
      • UCP (rezerwacja - frakcja Najemnicy)
      • blue camo, night camo (rezerwacja - frakcja Czyste Niebo)
  2. Oporządzenie i dodatki.
    Brak wymagań, niemniej zalecamy pasujące do stosowanego umundurowania (starajmy się nie łączyć np. kamizelki coyote z kurtką we florze).

  3. Uzbrojenie:
    Z uwagi na inne zasady używania amunicji obowiązuje zakaz korzystania z magazynków typu HI-CAP. Można używać magazynków typu low-cap i mid-cap, ładowanych ilością amunicji stanowiącą maksymalnie dwukrotność realnego odpowiednika (np. dla M4 - 60 kulek).
GALERIA PRZYKŁADOWYCH STYLIZACJI

BANDYCI

  • ubior musi stanowić w 100% strój "cywilny",
  • pozostałe elementy wyposażenia i uzbrojenia są dowolne i leżą wyłączenie w gestii graczy.
  • mile widziane jest stosowanie jako góry stroju ciemnej skórzanej kurtki bądź płaszcza (czarna, ciemny brąz itp) i ozdabianie jej "bandyckimi emblematami" (czaszki, kości itp)
  • wysoce zalecane jest ukrywanie twarzy (chusta, kominiarka, itp)
GALERIA PRZYKŁADOWYCH STYLIZACJI

MUTANCI

  • widoczne defromacje ciała, elementy krwi, szczątków itp. - zalecamy tworzenie postaci humanoidalnych ze względu na komfort gry przed długi czas
  • wymagane jest wzorowanie się na mutantach z serii gier S.T.A.L.K.E.R. - mutanci powinni pasować do uniwersum gry
  • niemile widziane jest wzorowanie się na charakterystyczych mutantach ze znanych filmów/gier niezwiązanych ze światem S.T.A.L.K.E.R.a (SillentHill itp) gracz może nie zostać dopuszczony do rozgrywki lub poproszony o modyfikację stroju na miejscu
GALERIA PRZYKŁADOWYCH STYLIZACJI

MONOLIT

  • mundur w kamuflażu "Metro"
  • zielone oporządzenie
  • elementy zbliżajace wygląd członków do wyglądu frakcji z serii gier S.T.A.L.K.E.R.
GALERIA PRZYKŁADOWYCH STYLIZACJI

CZYSTE NIEBO

  • elementy zbliżajace wygląd członków do wyglądu frakcji z serii gier S.T.A.L.K.E.R.
  • wykończenie oporządzenia w kolorze niebieskim (lamówki ładownic, symbole frakcji)
  • zalecany kamuflaż nightcamo / bluecamo
  • naszywka frakcji
GALERIA PRZYKŁADOWYCH STYLIZACJI

WOLNOŚĆ

  • mundur w kamuflażu "flectarn"
  • wykończenie oporządzenia w kolorze zielonym (lamówki ładownic, symbole frakcji)
  • elementy zbliżajace wygląd członków do wyglądu frakcji z serii gier S.T.A.L.K.E.R.
  • naszywka frakcji
GALERIA PRZYKŁADOWYCH STYLIZACJI

POWINNOŚĆ

  • mundur w kolorze czarnym
  • wykończenie oporządzenia w kolorze czerwonym (lamówki ładownic, symbole frakcji)
  • elementy zbliżajace wygląd członków do wyglądu frakcji z serii gier S.T.A.L.K.E.R.
  • naszywka frakcji
GALERIA PRZYKŁADOWYCH STYLIZACJI