ZASADY REJESTRACJI GRACZY

  1. W celu wpisania na listę rejestracyjną należy uzupełnić znajdujący się poniżej formularz. W związku z tym nie ma możliwości zgłoszeń grupowych. W przypadku braku możliwości uzupełnienia formularza (np. awaria/błąd serwera) należy poinformować o tym, wysyłając e-mail na adres: stalker.slask@gmail.com

  2. W ciągu 72 godzin osoby zgłaszające się, otrzymają na e-mail od organizatora wiadomość potwierdzającą wpisanie na listę rejestracyjną. Zostanie im przydzielony indywidualny numer rejestracyjny (warto go zapamiętać w celu przyspieszenia akredytacji!).

  3. W ciągu tygodnia od rejestracji gracz powinien opłacić skłądkę rejestracyjną w wysokości 100 zł (wszelkie zwroty zostają rozliczone po grze terenowej) na numer konta:
    --------------------------------------------------------------------
    75 1140 2004 0000 3402 7446 4779
    --------------------------------------------------------------------
    Tytułem: Stalker Silesia 2017 "numer na liście graczy"


  4. Składka rejestracyjna obejmuje: czynsz za miejscówkę, wynajem/kupno agregatów prądotwórczych, zakup paliwa, druk i laminowanie rekwizytów używanych w grze (identyfikatory, gotówka, karty anomalii itp...), zakup materiałów (m.in. silikony, farby w spray'u, kleje, taśmy ostrzegawcze, narzędzia) potrzebnych do wykonania artefaktów, tablic i rekwizytów, wydatki związane z budową, konserwacją i wystrojem lokacji, zakup żywności, kapsułek (leki), wynajem toalet przenośnych oraz wszelkie inne wydatki związane z imprezą.

  5. Organizator ma prawo odmówić uczestnictwa dowolnemu zgłaszającemu bez podania przyczyny odmowy (np. wpisanie na Czarną Listę na poprzednich imprezach).

  6. Aktualizowana lista osób zgłoszonych i zarejestrowanych będzie ukazywać się na stronie imprezy (upubliczniane są tylko dane: indywidualny numer gracza / ksywa / miasto).

FORMULARZ REJESTRACYJNY