O IMPREZIE

INFORMACJE PODSTAWOWE:

Miejsce: Kopalnia Grodziec w Będzinie
Wskazówki dojazdu:
- współrzędne GPS: N: 50° 21' 13" E: 19° 4' 31"
- adres: ul. Barlickiego 26, 42-506 Będzin
Termin: 14-17.09.2017 (czwartek-niedziela)

Limit miejsc: 200 osób

Składka:
- Część konwentowa: 30zł
- Całość: 100 zł*

Zniżki:
* dla uczestników części terenowej, cześć konwentowa GRATIS ;)
* mutanci, NPC, MG, obsługa: 30 zł (wpłata całości, 70zł zwrotne po zakończeniu imprezy)
* osoby organizujące punkt programu: 70zł (wpłata całości, 30 zł zwrotne po zakończeniu imprezy)


Wiek uczestników: ukończone 18 lat


Z CZYM TO SIĘ JE?


Stalker Silesia - LARP z wieloletnią tradycją i niesamowitym klimatem wyjątkowej, acz niebezpiecznej, Zony znów zabierze Was w podróż do świata, w którym nierzeczywistość miesza się z rzeczywistością. Przygotowaliśmy dla Was dynamiczną fabułę, pełną wzbudzających grozę wątków, wydarzeń owianych tajemnicą i niejednokrotnie wymagającą od Was rzucenia na szalę swojego życia podczas ekspedycji w głąb nieprzejednanej Zony. Wszystko, co zastaniecie na miejscu, będzie efektem działań graczy z minionych edycji, a to czego dokonacie, będzie miało tak natychmiastowe jak i długofalowe skutki.

Gra terenowa

Stalker to nie tylko szaleńcze rajdy po Zonie, szemrane interesy z Frakcjami, czy śmiertelnie niebezpieczne eksplorowanie anomalii, ale także zakrapiane Kozakiem wieczorne opowieści snute przy ognisku. Chcemy, aby tegoroczna edycja mogła być opowiedziana przez każde z Was podczas takiego właśnie wieczoru. Dlatego też szykujemy dla Was wielopoziomowe wątki, pozornie małe wydarzenia, na fali których będziecie mogli stać się uczestnikami doniosłych zdarzeń, o których później usłyszy cała Zona. Aby opowieści te były prawdziwie emocjonujące i wiarygodne chcemy stworzyć żyjący świat pozbawiony sztucznych i niepotrzebnie moderowanych elementów. Uważamy, że świat Stalkera to nie tylko te kilkadziesiąt godzin, które wspólnie spędzamy na grze, ale też wszystko to co dzieje się przed, po i wokół niego. Choć urokliwa i zabójcza zarazem, Zona ma swoje zasady, a społeczność, która się w niej wykształciła kieruje się pewnym kodeksem postępowania. Próżno więc szukać w niej morderstwa, które pozostanie bez echa czy konsekwencji. Tyraniczne zapędy frakcji z pewnością, prędzej czy później, spotkają się z bezlitosnym sprzeciwem. A bycie bezdusznym i przesiąkniętym złem sukinsynem nie sprowadzi nikogo na dobrą drogę. Nie twierdzimy oczywiście, że świat Stalkera jest idealny i zamieszkują go tylko bezbarwne, popowe cioty, ale uważamy, że każda akcja spotyka się z reakcją. Chcemy, aby działania, które podejmiecie, były przemyślane nie tylko pod względem konsekwencji w czasie gry, ale i po niej. Aha... Są jeszcze Mutanci, Bandyci czyhający na twój dorobek, wkurwieni Wojskowi no i sama Zona... Ale przecież nie chodzi o to żeby się zniechęcać, prawda?

Gracze - postacie świata Zony

Każda doniosła historia ma swoich bohaterów, dlatego też na Stalkerze nie może ich zabraknąć. Dotychczasowe doświadczenia nauczyły nas, że postać, która wie kim jest i na czym jej zależy o wiele łatwiej odegrać od szablonowego stalkera #13 w zielonej kurtce. Podobnie rzecz ma się z frakcjami – nie chcemy, aby Gracze byli oceniani jedynie przez pryzmat przynależności do jakiejś grupy, która definiowałaby ich charakter, ale powinni być wyrazistymi, niepowtarzalnymi charakterami, kowalami własnego losu. Przed tegoroczną edycją każdy z Was będzie proszony o wypełnienie specjalnego formularza, w którym określicie nie tylko imię i profesję postaci, w którą chcielibyście się wcielić, ale także to co tę postać definiuję. Pozwoli nam to jeszcze lepiej umiejscowić Was w fabule i sprawić, że będziecie mogli poczuć się głównymi bohaterami tej opowieści.

Miejsce

Tegoroczna edycja zabierze Was ponownie do Stacji Janusz, jednego z wielu miejsc w Zonie, które wykształciło się z małego obozu stalkerów. Po eksplozji Spełniacza Życzeń Stacja zyskała na znaczeniu i stała się jednym z ważniejszych punktów na mapie Zony. Oddalona od większych zgrupowań Wojska, nieczęsto nękana przez Bandytów i dobrze radząca sobie z ambicjami pozostałości po Wolności oraz Powinności, Stacja Janusz jest enklawą dla Stalkerów, którzy stworzyli tu całkiem stabilną społeczność. Można znaleźć tu prężnie działających Techników i Naukowców, którzy stale starają się ułatwiać życie w Zonie, rzecz jasna za odpowiednią opłata. Jest też Szpital oraz Bar z Kasynem, leczące odpowiednio różne rodzaje dolegliwości. Lokalny Handlarz w S.K.U.Pie to najlepsze źródło informacji, bo w Zonie wiedza jest cenniejsza niż wóda, a wóda czasem cenniejsza niż amunicja. Wiesz już więc gdzie szukać roboty oraz kto Cię do niej przygotuje i po jej wykonaniu połata.